آبان ۲۳, ۱۳۹۸
بدمینتون انزلی

4 Comments

  1. 1

    محمد قاسمی

    با سلام
    ممنون از توضیحات کاملتون
    واقعا مفید بود

    پاسخ
    1. 1.1

      Shuttler

      بسیار سپاس و ممنون از اظهار لطف شما…

      پاسخ
  2. 2

    صابر

    سلام درود من ۶سال داشتم بدمینتون را حرفه ای کار میکردم اما از بی لیاقتی مربیان شهرمان در یک سال که راکت به دست نگرفتیم و تمرین نکردیم بازی کردم از یادمان رفت حالا چه تمریناتی باید انجام دهیم که قدرت قبلی که داشتیم برگرده.

    پاسخ
    1. 2.1

      Shuttler

      وقت بحیر…. این سوال خیلی کلی بوده به المان های زیادی ، مانند سن ، جنسیت ، اینکه در این مدت تجرک بدنی صفر شده شده باشد یا ورزش های دیگه ای انجام شده باشه و سطحی که قبلا بازی می کردید….! اما این نکات ممکن است به کمک شما بیاد…
      البته دو هفته تا یک هفته بسته به سن و شرایط بدنی به تمرینات هوازی و اینتروال و کمی وزنه زدن ( بدنسازی )بپردازید ، تا امادگی جسمانی بدن به سطح مطلب برسد ، از هفته سوم می توانید تمرینات کاندیشنال بر روی کورت انجام دهید و از هفته ۵ هم به روال عادی تکنیک ها و تاک تیک ها رو نیز تمرین کنید…البته حتما باید مربی مجرب و یا یک حریف تمرین خوب در کنار شما باشد تا بازخورد به شما بدهد و در صورت لزوم به شما تمرینات لازم را بدهد….اما جزئیات کار جتما باید حضوری و در مورد شخص شما بررسی بشود…

      پاسخ

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Sponsored by C.B.C 2019 All Rights Reserved