آذر ۲۰, ۱۳۹۷
بدمینتون انزلی

6 Comments

  1. 1

    یاسمین

    خیلی عالی بود فقط من نمیدونم چطور باید فیلم هارو روی کامپیوترم سیو کنم هرکاری میکنم سیو نمیشه

    پاسخ
    1. 1.1

      Shuttler

      سپاس از اینکه به ما سر زدید…. می توانید از لینک زیر ، ضمن دسترسی به سایر فیلم های آموزشی ، همین فیلم ها رو نیز پیدا کنید و بعد از بازکردن صفخه هر فیلم ؛ از منوی زیرین آن ، گزینه دانلود وانتخاب کیفیت رو بزنید….
      https://www.aparat.com/video/video/listuser/username/badanz/usercat/45194

      پاسخ
  2. 2

    KIAN

    خیلی عالی بود ممنون اگه میشه فیلم های بیشتر در اختیارمون بزارید

    پاسخ
    1. 2.1

      Shuttler

      سپاس ….می تونید عضو کانال تلگرامی ما باشید تا سریعتر از مطالب ارائه شده مطلع باشید….
      ممنون

      پاسخ
  3. 3

    صادق

    با سلام و خسته نباشید و تشکر از مطالب آموزنده تان ، سوالی که دارم اینه که بازه زمانی این تمرینات یعنی نسبت فعالیت به استراحت آنها چطور است؟ با تشکر

    پاسخ
    1. 3.1

      Shuttler

      سپاس از شما…. تنظیم این فاصله از دو منظر قابل برنامه ریزی است…یکی از منظر امادگی جسمانی است که شما متر های بازیکن خود را از نظر میزان تمرین پر فشاری که می تواند تحمل کند می دانید و مدت زمان هر تمرین و فاصله ان را مانند یک تمرین اینتروال برنامه ریزی می کنید…
      منظر دیگر نیز به این ترتیب است که شما استاندارد بازی های خود را دارید…بعنوان مثال در سطح ایران یا استان یا شهرستان ، هر رالی این تعداد ضربه یا این مدت زمان به طول می انجامد….یا سطح بازیکنان من این مقدار است…بر همان اساس تعداد الگویهای حرکتی و یا زمان فشار برابر با میزانی است که شما نسبت به هدف و سطح بازیکن خود تنظیم می کنید و زمان استراحت نیز به میزان استاندارد یک بازی بدمینتون در بین هر رالی مثلا ۱۵ تا ۲۰ ثانیه استراحت…. تا در نهایت این ظرفیت به میزان ۲۰ رالی پر فشار یا هر مقدار که هدف است می رسد…
      موفق باشید

      پاسخ

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Sponsored by C.B.C 2017 All Rights Reserved